lauantai 23. kesäkuuta 2012

Esittely


Mieheni on pitkään toivonut, että reseptit laitettaisiin arkistoon, josta sitten voisi selata ja onnistuneet reseptit tulisi toteutettua toistekkin. Tässä on ensimmäinen yritykseni tehdä se. Lisäpontta tälle projektille sain tänään tehdyistä ribseistä, ne oli niin hyviä että siihen ei tarvinnut lisätä edes majoneesia.

Kaikki paitsi koira kokkaa meidän taloudessa, toki silläkin on hyviä yrityksiä tunkea kuono keittiöpöydälle. Reseptejä haen googlella suomen-, ruotsin- ja englanninkielisiltä sivuilta. Yleensä hieman muokkaan alkuperäistä reseptiä - lisään chiliä tai laitan vähemmän valkosipulia. Osa resepteistä voi olla tarkoitettu vain koirallemme. En halunnut sotkea näitä reseptejä oman blogini joukkoon, niinpä päätin tehdä tätä varten ihan uuden. Tämä blogi on varmaankin enemmän tavoite tehdä tämä omaan käyttöön ja niin että reseptit on aina saatavilla (jos oma kone ei ole mukana).

 Tavoitteena olisi löytää jokaiselle aakkosen kirjaimelle oma resepti.

Olen nirso, mutta kokeilunhaluinen. Pidän majoneesista, mutta en pekonista. En aina onnistu kokkaamisessa, mutta ainakin yritän. En osaa kirjoittaa, mutta yritän kuitenkin.

Pitaleivät talvella 2012 - maku oli kohdillaan, mutta ulkonäkö ei.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti